söndag, januari 03, 2010

Yebelli's Hermione!

We would like to welcome our newest family member: Yebelli's Hermione! She is an Italian greyhound, born November 7, 2009. Her breeder is Madeleine Hedlund, Timrå (http://www.yebellis.se/). Hermione is already a real beauty, and hopefully she will appreciate following us to the shows later on this year.

Yebelli's Hermione is by USCH BelCanto Wishing On A Star
out of Dervisch Get Up And Boogie.


Inte något strypgrepp, även om det ser ut så ... Indra vet att man måste hålla valpar försiktigt men stadigt.

Vi vill än en gång passa på att tacka Madeleine för att vi fick köpa Hermione!

Jag ska se om jag kan lyckas uppdatera hemsidan snart, för det finns mycket på den som inte längre är aktuellt, och dessutom saknas det flera sidor och en mängd information. Det är helt och hållet mitt eget fel att hemsidan inte hållits aktuell, men jag har inte haft tid att sätta mig in i hur jag ska ladda ner sidorna för att ändra dem. Jag måste alltid prioritera, och familjen (inklusive djuren) går före både hemsidan och bloggen. Att uppdatera hemsidan får nog bli mitt enda nyårslöfte! :)