söndag, september 06, 2009

Att fotografera en springande whippet

Exakt hur svårt kan det vara att få till ett enda bra kort på en galopperande whippet? Det måste väl bara vara att ta en himla massa bilder så man har några att välja mellan? Ja, eller hur ... Så här blev alla bilder där det ens syntes att det var en hund jag försökte fotografera. Det är Saga som är det beige strecket på bilderna.







Det är säkert någon inställning på kameran som jag inte har lärt mig än. Jag har ju bara haft kameran i 1,5 år. Suck.


Jag vill passa på att gratulera kennel Kathstone i Norge till Dalemoor Atlas norska championat idag! Grattis grattis!!! Jag har ingen nytagen bild på Atlas, utan länkar istället till ett filmklipp från Lofoten på två av hans bröder. Titta och njut!
http://www.youtube.com/watch?v=DLyWqy6YZj4