söndag, mars 21, 2010

New pictures!

Play A While A Room With A View
"Saga"
Whippet, 13 months old, standing in snow (that is why parts of her paws are "missing" in the picture)

Yebelli's Hermione
"Hermione"
Italian greyhound, 4,5 months old
(and I know that I should have put her hind legs a bit more forward and Saga's a bit more backward ...)


Vädret har varit helt ljuvligt idag! Jag, Patrick och hundarna har suttit (eller legat) i solen på altanen på eftermiddagen medan de tre yngsta barnen har lekt. Jag gick den dagliga långpromenaden med hundarna på förmiddagen medan Patrick sov efter att ha jobbat natt. I vanliga fall brukar vi göra någonting varje dag, så det var skönt att ha en riktig slappardag ... Och jag städade på morgonen, så lite nytta gjorde jag ju ändå. Patrick jobbar natt i natt också, vilket innebär att det blir jag som ska hämta Simon vid elvatiden ikväll. Tur jag inte behöver så många timmars sömn ...