söndag, februari 05, 2006

Nya bilder via länk

Om ni vill se Skylines två avkommor som hon har i Danmark, kan ni följa denna länk: http://www.clausholmstud.com/galleri.htm
Hon är mamma till Clausholm Skylight och Clausholm Sky Lioness. I år väntar hon föl med fuxhingsten Vardra Santos (förväntas föla i maj), och hon ska sedan betäckas med Heniarth Yarra Glen.
Jag har just varit ute och verkat hovarna på Morris och Music. Jag är så glad över att de är så himla snälla. Hundarna tycker att det är väldigt intressant med verkning, och snurrar runt benen på både hästarna och mig tills jag blir less och kör iväg dem. Det är strålande sol idag, men kallt. I morse var det -18 grader när vi var ute och gick med hundarna. Det finns en så himla fin promenadväg mellan kanalen och ån här i Skede, där jag gärna går. Tyvärr går det inte att rida där, för det är flera gångbroar som man måste passera. Däremot kan man rida på en liten väg runt sjön, och det ser jag fram emot att göra framöver våren. Det är förhoppningsvis inte så lång tid kvar tills vintern är slut nu ...