torsdag, februari 09, 2006

Så var det torsdag igen!

Igår var jag på föräldramöte för vår lilla skolas alla föräldrar. Det skulle handla om mobbning, men under de två timmar jag var där var det ungefär 80 procent som handlade om annat (sedan gick jag). Dessutom är det aldrig konkreta fall som tas upp, vilket gör att man egentligen inte kommer fram till något. Jag avskyr möten! Detta trots (eller på grund av?) att jag suttit i ett antal styrelser och därmed möten genom åren. Jag gillar action - när det händer saker, helst fort, fort, och gärna igår. Jo, jag vet att alla människor inte är likadana, och därför sitter jag tyst och snällt medan folk ältar saker i oändlighet. De hästar och hundar jag ritat på mötena genom åren är oräkneliga!
En arbetsdag kvar innan det är sportlov! Och vi har massor av snö!