måndag, juni 30, 2008

Trötta idag!

Olivia med resultatet från de tre senaste utställningarna. De första rosetterna hon fick har jag hunnit hänga upp, så de fick inte vara med på den här bilden. Jag ska försöka komma ihåg att visa dem senare någon gång, för de är jättefina! Idag har jag betalat 1650 kr i medlemsavgifter (SKK och Midlanda Hundkapp) och anmälningsavgifter (dubbelutställningen i Svenstavik). Jo, det kostar att vara med!
Kissekatterna tycker att det är skönt på bron. Tyvärr är det massor av knott och mygg här i år, så det är myggmedel som gäller för att man ska kunna vara ute.

Imorse gick vi tre kilometer med Olivia, och nu på eftermiddagen gick jag och Indra fyra kilometer med Voice. De vuxna hundarna får nog en vilodag; de har bara varit lösa på gården. Eller också cyklar jag en sväng med dem när Patrick kommit hem. Får se om jag har piggnat till tills dess.