söndag, maj 24, 2009

Saga 24 maj, drygt 3 månader

Det blev inga bra bilder i gruset, så jag ska ta nya bilder inomhus istället någon annan dag. (När jag tränade inne senare på kvällen stod hon helt perfekt, men då hade jag inte kameran framme. Det är väl rätt typiskt!)

Vi har vi målat färdigt huset och garaget! Färgen syns bakom Saga på bilden här ovanför. Tittar man riktigt noga ser man att även Saga har fått en hel del gula fläckar. Bra att alla färger är tillåtna på whippetar! =) Jag gick med Saga i koppel idag också, och hon gick helt perfekt. Hennes öron har börjat vara så där okontrollerade som de oftast är i den här åldern, som stora "flärpar" som hänger som en lugg fram i pannan. Det är väl sött på sitt sätt, även om jag föredrar när öronen har rättat till sig och är prydligt tillbakavikta.