onsdag, maj 06, 2009

Skyborne Don't Mess With Me 16 months


Skyborne Don't Mess With Me
Foton: ägaren
Simon har blivit uttagen att vara med i distriktselitlägret i fotboll för 95:or i sommar. Det är nu ungefär en trejdedel kvar av de ursprungliga ca 115 deltagarna i förra årets distriktsläger. De har tränat tillsammans en gång per månad, och därefter har antalet decimerats inför kommande träning. Hårt, kan det tyckas, men det är samtidigt en extra sporre för dem.



Vill ni veta hur jag råkade göra bort mig på gymmet häromdagen? Well, jag satt och tränade i en sittande bänkpress (en maskin) när det kom fram en man som ställde sig alldeles intill mig och lutade sig lite framåt mot min sida samtidigt som han frågade: "Och vad är det där då?" Jag var helt säker på att han menade maskinen, så jag sa, kort och koncist: "Bröst". Han tog ett steg tillbaka och sa lite generat: "Ja fast jag menade din tatuering...". Gosh, vad jag skämdes. (Jag har för övrigt en enhörning på min ena baksida axel, men det tänkte jag inte på.)