onsdag, mars 05, 2008

Tredje sportlovsdagen

Skyborne Say You Love Me
Diva och Voice. Jag undrar vad de tänker?

Jag har inte tagit några nya bilder idag, så jag lägger in ett par tagna för några dagar sedan. Simon och Felix har tillbringat dagen i slalombacken (Mickelbacken i Gällö). När de kom hem tog Simon hand om Indra som sov, och så åkte jag, Patrick, Jazz, Felix och Philip ut med skotern. Felix tolkade med slalomskidorna och Philip tolkade med snowracern. Vi körde i 1,5 mil; barnen var jätteduktiga och Jazz också (fast han fick inte springa hela vägen, han åkte skoter också - det tycker han är roligt!). Nu sitter vi framför braskaminen och är knallröda i ansiktet allihop utom Sebastian, som har jobbat.

Valparna har varit ute ganska mycket de också. Väldigt tomt ser det ut i valplådan nu. När de sista pojkarna som är sålda har flyttat till helgen kommer vi att ta bort valplådan, tror jag.