lördag, februari 28, 2009

Sportlov 09

Felix i Gustavsbergsbacken. Han ville egentligen inte att jag skulle visa den här bilden eftersom det enligt honom var ett "dåligt" utfört hopp, men jag tycker inte att det alltid är det mest perfekta som är roligast att visa eller titta på.
Philip i Gustavsbergbacken för första gången. Han lärde sig ploga, stanna och svänga samt åka liften i lilla backen.

Här kommer han åkande med vit hjälm mitt i bilden. Alla barnen utom Sebastian var med i backen.


Imorse vaknade jag vid sextiden trots att jag inte behövde - jag kan bara inte sova på morgnarna. Därför tog jag med mig hundarna på en långpromenad innan resten av familjen vaknat, och det var så otroligt vackert när solen gick upp över Östersund och Frösön. På förmiddagen satte vi upp bastudörren med hjälp av Patricks bror, och sedan tillbringade vi eftermiddagen i slalombacken. Vi hann med en sen eftermiddagspromenad också innan solen gick ner. Jag har en så'n träningsvärk i ryggen efter gymmet igår, så jag kunde inte träna idag ... Det värsta är att träningsvärken brukar vara ännu värre dag två efter passet.