torsdag, juni 15, 2006

Sommarlov!

Från och med idag har jag sommarlov! Den 14 augusti börjar jag jobba på min "nya" skola. Det kändes så trist att ta farväl av mina kolleger på Nifsarpsskolan igår; den positiva stämning som råder på den skolan hoppas jag kunna ta med mig till mitt nästa jobb. Jag kommer att bära med mig de här åren som ett kärt minne och hoppas att vi på något sätt kommer att hålla kontakten. Ni är välkomna till oss när som helst, det vet ni!

Melody och Music var jättesnälla att lasta igår och uppförde sig bra hela vägen upp till Jämtland. Nu är de utsläppta i "sommarhagen", och Patrick är på väg tillbaka till Småland. Vi har städat ut en del här men har lite kvar, t.ex. köket och badrummet på nedervåningen. Vädret har ju varit så bra att jag inte har velat ägna mer än en stund ibland åt att städa ... Därför känns det inte jobbigt heller. Desto jobbigare blir det att lämna Priscillagården för sista gången. Vi har trivts så bra här sedan Sarah och Dennis flyttade hit ... Det känns som en ynnest att ha fått lära känna så många fantastiska människor under tiden vi bott här och jag kommer att sakna er alla!