söndag, januari 20, 2008

Fyra veckor

Skyborne Love to Keep You Warm
Svart valp mot svart bakgrund ... Jaja ...

Skyborne Queen of Hearts ställde upp sig själv men bakbenen gled iväg lite ... Typ en decimeter! Får väl byta bild sen!
Skyborne Kittens Got Claws
Skyborne Still of the Night funderar på hur han ska ta sig in i valphagen ... Vi har inte börjat använda kompostgallret än; valparna tar sig inte ur valpboxen eftersom de är så små.
Röd hane utan namn än så länge

Strålande sol idag, så jag tog Indra och Philip på skotern och Felix tolkande bakom med snowracern och så åkte vi tills vi var nöjda ... Ett längre avbrott för snowraceråkande i en backe blev det också, så klart.

Jag och Simon gjorde ett försök att ställa upp valparna men gav upp. De ville sitta, ligga, sova och busa men inte stå fint. Till sist blev Indra less och eftersom Patrick jobbade så blev det bara en massa andra foton tagna, för dem kunde jag ta utan assistans medan Simon lekte med Indra. Jag kanske lägger ut några av de andra bilderna imorgon.

Felix hockeylag vann cupen i Kramfors igår; Felix var lagledare. Idag spelade Simons lag två matcher hemma och de vann bägge. Jag är glad över att de fortsätter med hockeyn och tycker att det är roligt.