tisdag, oktober 14, 2008

Indra och Olivia

Indra, bild tagen av Felix
Indra gillar att gå med Olivia i koppel ...
och Olivia har ingenting emot det. Hon är en snäll hund.
Vi har haft en himla tur med vädret den här hösten. Det har varit många vackra dagar, och förhållandevis varmt också. Perfekt väder för all sorts utevistelse, inklusive husbygge. Om inte alltför många dagar kommer jag att kunna lägga ut bilder på huset! Det tar förstås ett tag innan det är helt klart - utvändig målning osv får vänta till vårvärmen. Vi har faktiskt inte lyckats komma fram till någon exakt färgsättning än, så bra förslag tas tacksamt emot! Vi kommer inte att måla det falurött eller i andra mörka färger; de andra husen i området blir ljusa.
Någon av er har kanske lagt märke till att jag har raderat några inlägg i gästboken, och det har jag gjort för att jag tycker att man faktiskt får stå för sina åsikter med sin rätta identitet om man har något på hjärtat. Nu råkar jag ändå veta vem personen är, och jag står fast vid att det är otroligt fegt av någon/en man/ att göra anonyma inlägg i flera okända kvinnors gästböcker/bloggar. Men nog om det. Det finns trevligare saker och personer att ägna sig åt en tisdag kväll - och alla andra kvällar.