lördag, oktober 25, 2008

Första husbyggarveckan är nästan slut

Husbloggen är uppdaterad, se länk nedan. Vi har städat upp efter den första veckans byggnation. Huset är varmt och ljust. Härligt!

Jag har ett gäng elever på APU, så på mitt jobb har det varit lugnt. Nästa vecka är det lov för eleverna, men vi har fortbildning på schemat i några dagar (dock jobbar vi inte hela veckan).

Hundarna har softat med skogspromenader, men inget mer ansträngande. De verkar nöjda med tillvaron. Jag har inte planerat in mer än en hundaktivitet den närmsta tiden, så det känns lite som om lågsäsongen redan har börjat trots att vädret än så länge är perfekt för utomhusaktiviteter. Men man måste ju inte alltid åka iväg för att göra saker. (Fast jag skulle gärna ha spårat lite mer. Just nu är det mitt dåliga samvete. Alltid är det nåt.)