fredag, oktober 10, 2008

Well oh well ... Ska jag göra en följetong av det hela?

Eller bara låta det vara? Det blir en kompromiss: detta inlägg.

Jag har valt att bara omge mig med snälla, rejäla, trevliga och psykiskt friska och stabila människor - även om det innebär att jag då har valt bort vissa släktingar. Vi har en tämligen väl fungerande psykvård i Sverige, och dit kommer jag även i fortsättningen att hänvisa dem som har psykiska problem. Jag prioriterar min egen familj och har absolut ingen lust att ha något med idioter/psykopater/knäppisar att göra.

Jag omger mig hela tiden med människor. Det är mitt jobb och mitt liv. Att det sedan finns några personer som uppenbarligen stör sig på vad jag gör och skriver, tja: I could not care less ...

I helgen är det fest!!! Tydligen börjar oktoberjakten också. (Pär, du törs titta in även om gamlingarna blir sura! Haha!)