onsdag, oktober 08, 2008

"Theo" BIR samt BIG-2 - och besök väntas!

Förra helgen blev Skyborne Love and Affection, "Theo", BIR och BIG-2 med superfin kritik på en inofficiell utställning i Västerbotten. Grattis grattis!!! (Minns ej domarens namn ... )

Eventuellt kommer det att bli ett träningstillfälle i lure coursing den 2 november för dem som har möjlighet att ta sig till Dvärsätt (strax utanför Östersund). Anmäl intresse till mig, så hör jag av mig om detaljer: ursulaandersson@hotmail.com eller via telefon: 070-337 28 88

Nu till helgen får vi besök av våra vänner Tony och Pia! Det är deras barn jag visat bilder av vid ett par tidigare tillfällen; deras yngsta tjej heter Tindra och är bara drygt en månad yngre än Indra. De är hur söta som helst tillsammans! (Och genom att även jag nu har offentliggjort deras besök hoppas jag att hans efterhängsna ex låter bli att "dyka upp". Det är så tragiskt med kvinnor som aldrig ger sig någon gång ... Det finns ju fler män i världen än en?!?)