torsdag, augusti 14, 2008

Semesterbilder

Vi har fått ett antal fantastiska semesterbilder från våra underbara valpköpare! Jag vill gärna dela med mig av några av dem så vi vet vad vi har att längta till under de kommande årstiderna ... Här kommer först en bild av "Baxter" (Skyborne Kittens Got Claws), i Stockholms skärgård.
Baxter igen, efter en dag till havs ...
"Mess" (Skyborne Don't Mess With Me) semestrade i Nordnorge med sin familj, som inkluderar Dalemore Altas.
Atlas t.v. och Mess.
Atlas och Mess igen.

Tack snälla ni för alla härliga bilder! Jag återkommer med fler bilder framöver hösten! (Och jag vill förstås gärna ha ännu fler bilder också!)

Jag tycker dessutom att det vore intressant att veta mankhöjd och vikt på valparna nu när de börjar ha vuxit klart på höjden. Skyborne Say You Love Me, "Nikki", är enligt ägaren 51 cm hög och väger 13,5 kg. Vår Voice är ca 48 cm, vikt 13,2 kg. Maila mig gärna höjd och vikt även på övriga valpar: ursulaandersson@hotmail.com