onsdag, juli 09, 2008

Indra dammsuger

Indra brukar passa på att sitta på dammsugaren när man ska dammsuga. Hon klättrar på allt. Trappan till övervåningen är en favorit, och den avverkar hon ungefär lika snabbt som det tar för en vuxen att gå uppför den.

Jag har massor av bilder som jag aldrig kommer att lägga ut på bloggen av olika anledningar. Några tillhör mina riktiga favoritbilder, men jag vill inte riskera att de ska spridas, eftersom jag inte "copyrightar" bilderna. Dessutom vet man ju aldrig hur bilderna används. Det finns för övrigt ett och annat riktigt "spån" som skickar nakenbilder på sig själv till ytligt bekanta från t.ex. olika datingsidor. Gissa om de bilderna skickats vidare och fnissas åt runt om i stugorna? Hihi!

Vi körde tre handsläpp med Jazz och två med Smilla idag. Jag har fått en del tips om hur andra tränar sina whippetar för rundbana, så då vore jag ju dum om jag inte använder mig av deras kunskaper. Varför uppfinna hjulet igen, liksom ... Fast Smilla måste ta det lite lugnt inför utställningen i helgen, så nu blir det ingen riktig träning för henne resten av veckan. Hon skulle i och för sig föredra en repa på rundbanan framför några varv i ringen, men jag vill ju göra både och, så då får hon offra sig den här helgen. Tur att hon inte vet vad valet stod emellan. =)