fredag, juli 11, 2008

En blå liten missemus ...

som fortfarande inte lyckas springa ifrån Indra (fast den kanske inte vill heller)
Kan man vara sötare än så här?

Jag körde handsläpp med Jazz (2x100 m och 1x250 m) och Smilla (1x100 m) idag. Det låter inte mycket, men det ska förhoppningsvis hjälpa till att få upp speeden lite. 250 meter är väl i längsta laget, men det blir nog ingen rundbaneträning på söndag, åtminstone inte för Jazz, så jag ville att han skulle få springa en lite längre sammanhängande sträcka också. På tävling är medeldistansen ungefär 500 meter. Smilla fick inte springa mer än en gång eftersom hon ska ställas ut. De springer ju ändå tillsammans en hel del, så det är inte synd om dem ... Voice fick följa med på en koppelpromenad till Gimån. Sedan har jag klippt klorna och fixat med tänderna på allihop. Kattungarnas klor klippte jag också när jag ändå höll på. Det har jag gjort en gång i veckan sedan de var tre veckor, så det är de vana vid och ingen av dem protesterar.