onsdag, maj 21, 2008

Skyborne Morning Light, "Meyah"

Tre dagar gammal idag. En kavat och orädd liten fröken.
Kan räcka vacker tass!
Fölet kommer att kallas för Meyah. Tack för de vackra namnförslagen! Jag kommer att spara dem till fölen kommande år!
Närstudie på en liten mule ...

Igår cykade jag ungefär 10 kilometer med hundarna. Det gick jättebra; tror de har rätt bra kondition - de skulle lätt kunna trava i flera timmar om det behövdes för de är fullständigt oberörda efter mina cykelturer. Jag vågar dock inte cykla längre sträckor med tanke på slitage på tassar och leder. Jag har båda två på vänster sida och cyklar på vänster sida också trots att det egentligen är fel, men jag gillar inte att ha de närmsta bilarna bakom ryggen när de ska köra om.

Vi annonserade ut husvagnen också på eftermiddagen, och nu är den redan såld och avvinkad och en ny husvagn är beställd.

Kattungarna har börjat öppna ögonen. Jag ska ta fler bilder när ögonen är helt öppna. Söta är de!

Den nya indexbilden tillhör ägaren till Skyborne Say You Love Me, "Nikki". Visst är det en vacker bild på honom!