tisdag, mars 20, 2007

Fest!

=)

Efter att sammanlagt fyra olika läkare och två barnmorskor undersökt bäbisen är det nu konstaterat att den inte har något fel! (Naturligtvis såvitt man kan se utifrån en ultraljudsundersökning - eller rättare sagt tre - av en bäbis i magen.) Idag upplyste jag dessutom läkarna om hjärtfelet som bäbisens kusin dog av, så jag tror faktiskt att de var extra uppmärksamma på eventuella avvikelser. Nu ska vi fira!

Jag har shoppat en massa roliga saker idag när jag ändå var på sta´n, och dessutom hann jag äta lunch med Patrick (fast jag fikade bara, för jag åt lunch innan jag åkte). När jag kom hem hade jag fått PM:et från en av de inofficiella utställningarna jag anmält Jazz och Smilla till. Det är elva anmälda whippetar, vilket nog får räknas som mycket för en inofficiell utställning. På de officiella är det ofta runt 50 whippetar.